خرید تور ارزان

عضویت
Register
نام کاربري :
رمز عبور :

چرا تور پوکت را انتخاب کنیم ؟
نویسنده : sjd شنبه 23 آذر 1398 - 18:29

مروارید دریای آندامان جزیره زیبای پوکت یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری است . پوکت به معنای تپه است و علت نام گذاریش ب این دلیل است که این شهر از دور شبیه به یک تپه است. بهترین زمان سفر به پوکت در ماه های نوامبر تا فوریه یعنی آبان تا اسفند است . در این ماه بیشترین درخواست برای خرید سفر با تور پوکت وجود دارد.

بازدید : 299
با تور سریلانکا سفری رویایی را تجربه کنید
نویسنده : sjd چهارشنبه 29 آبان 1398 - 13:16

سریلانکا جزیره ای کوچک است که در جنوب آسیا واقع شده است و با نام قدیمی سیلان نیز شناخته می شود. سریلانکا به دلیل داشتن حیات وحش بی نظیر، سواحل بکر و طبیعت زیبایش ، تاریخ و فرهنگ غنی و... همانند تکه ای از بهشت است و به یکی از مقاصد گردشگری محبوب تبدیل شده است. در ادامه با برخی از جاذبه ای این کشور آشنا خواهید شد.

راهنمایی برای سفر با تور تایلند
نویسنده : sjd جمعه 17 آبان 1398 - 14:40

مسافرت یکی از علاقه مندی های افراد است که بسته به فصل و زمان می تواند انتخاب های متفاوتی برای مقصد داشته باشند. سفر به تایلند در فصولی از سال می تواند گزینه مناسبی باشید مخصوصا اگر شما تا بحال تجربه سفر به آن با تور تایلند را نداشته اید. این کشور پر از جاذبه های گردشگری و تفریحی است و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری و توریستی در جهان است .
 لذا بسیاری از افراد می‌ توانند با استفاده از تور تایلند از جذابیت هایی که در این کشور موجود می باشد، استفاده کنند و تجربه یک سفر خوب را داشته باشند.

بهترین تور کیش ارزان
نویسنده : sjd دوشنبه 6 آبان 1398 - 13:44

تور کیش یکی از مقاصد گردشگری جذاب ایران و خاورمیانه است. که هر گردشگری برای یکبار هم که شده باید زیبایی‌های آن را از نزدیک ببیند .مسافران زیادی سالانه به کیش سفر می کنند تا این جزیره پهناور و فوق العاده استثنایی را از نزدیک ببینند . در کیش شما سواحل زیبایی را می بینید که در هیچ کجای دنیا نخواهید دید . طبیعتی که خاص کیش است. کیش به عنوان منطقه آزاد با جاذبه ای گردشگری و تاریخی فراوانی که دارد توانسته است سالانه چیزی حدود 2 میلیون گردشگر داشته باشد.

سفر به اروپا با رزرو تور ارزان
نویسنده : sjd چهارشنبه 1 آبان 1398 - 12:33

جاذبه های اروپا برای هر فردی که علاقمند به گردشگری است جذاب و دیدنی است . اما هزینه سفر به اروپا نسبت به برخی دیگر از تورها گران تر است. برای اینکه بتوانید تور اروپا را ارزان رزرو کنید بهترین راه حل تور لحظه آخری اروپاست که گاهی با کم شدن مسافران آژانس های مسافرتی هزینه تورها را کاهش می دهند. برای تورهای لحظه آخری این امکان وجود ندارد که شما از مدتی قبل بتوانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید.  تور اروپا شامل کشورهایی مانند اسپانیا، یونان ، فرانسه ، هلند و آلمان هستند. تمامی این کشورها جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که شما می توانید از سفر خود لذت ببرید.

بازدید : 363
برچسب‌ها : تور اروپا ارزان,
تورها
از دیگر مطالب ما هم دیدن فرمایید!
آمار سایت
Statistics
آنلاین :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته گذشته :
بازدید ماه گذشته :
بازدید سال گذشته :
کل بازدید :
تعداد کل مطالب : 5
تعداد کل نظرات : 0